Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*
#gambar hiasan

8/12/2011---> K act aku taktahu nak updated apa? Semalam pagi okay dgn bf gila-2, tghari and ptg kitaorg tk text and OTP cause masing-2 tak ada kredit. Aku pun time ptg cmtu tidur sampai malam, then bf balik ada lebih kurang 4misscall dari dia. Aku pun buat lah sos topup then call bf, bila dah call pula tu suara dia mcm agak marah, entah tetiba kenapa? Aku pun macam marah, if tak aku tknk buat sos topup tapi buat juga nk tahu kenapa? Tp dia ckp tak ada apa dgn suara agak touching. Aku pun tetiba angin, and off phone. Haha, entah apa-2, lepastu aku onl. Mula-2 aku off IM Chat, lepastu bukak fb dia. Hm, aku tambah panas hati la, boleh pula dia IM girl en? Haha, aku pun buat ar status. Tk lame sikit aku open IM, dia try nk pujuk aku. Lepastu ok sikit sebab dia mula tunjuk perangai gedik dia. Takut-2 kan dia semua, haha. Penakut juga bf aku ni. Off then dia call aku takutkan dia lagi, dia letak. Haha, aku malas pujuk. Biar dia tidur sebab dia nak keje. Kalau layan otak aku memang tak tidur-2 kau.

Kstop :) Mula-2 cakap tadi tak ada cerita en? Haha, bila dah cerita bukan main panjang. Haha, act aku nak bagi tahu yang esok 09dec2011 kita orang dah 4bulan. Hihi, boleh pula bantai gaduh sebelum tu kan? Alaa, gaduh-2 pun aku tetap sayang dia. Bagi aku ni firstime straight je sampai 4bulan sebelum ni couple break couple break tk sampai 7bulan break. But dgn bf aku si syahir ni 'alhamdulillah. Gaduh-2 tak de break :) Dari relationship tu just fake sampai skrang tk pernah tukar, hihi. Rindu time firstime kitaorg kenal and firstime kitaorg meet. Hee. K time tu check out. Bye.

#ILoveYouMuchSyahirZulkahar