Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*
09/12/2011---> Ya Allah Ya tuhan ku, dah 4bulan kami bersama. Rasa menangis sangat ni :( Taktahu nak tulis apa skrang, gembira sangat ni haa. Alhamdulillah aku bersyukur sangat sebab kitaorang still kekal macamni, dua-2 ada ego yg kuat bukan setakat ego semua benda semua sama je dua orang ni. Act aku nk minta maaf at syahir sebelum tu aku tidur, tk dgr call dia and hampir telupa today kitaorg punya anniversary rasa nk nangis sebab hampir telupa. And nk nangis juga baca text my bie, terharu sangat-2 ayat-2 text dia tu. Taktahu phone yg dia kasi ni tetiba buat hal, damn -.- K, tkpyh la nk citer panjang-2 aku memang tktahu nk updated apa sebab happy sangat. Yang pastinya semua orang wajib tahu kitaorg sayang antara satu lain, so tkpayah lah nak kacau-2 aku dgn dia, nak IM dia panggil bee bie babi semua. Apa? Kau fikir aku tk jealous? Nak IM, IM jela tkpyh ada gelaran-2 tu nk rampas lah tu ea? Aku bunuh baru tahu :) Haha, k laa. Bye bye. Assalamualaikum..

#Lepas baca LIKE ea syg :*