Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*

OverCloseOfLove;)


24/11/11->  Nmpak tak baju putih yg comel-2 tu? K dia bf aku yg aku memang sayang sangat-2. Relationship ni pun hampir nk 4rd months, hope stay for a years. Even we all sering gaduh-2 mulut, bagi aku itu bukan penghalang. Aku tetap nak stay sebab sayang dia, if aku kehilangan dia sumpah hidup ni takkan bermakna mcm skrang. Stakat ni alhamdulillah takde pengacau yg nk ganggu kitaorg bedua, aku sayang dia, dia sayang aku. So if tk begaduh pun tk best juga, sunyi. Hihi, but aku lagi suka time kitaorg gelak-2 main bahan-2 and paling aku suka time kita org meet. Sebab kitaorg akan gedik-2, manje-2 sampai semua org nk usha gelagat kitaorg sometimes tu ade yg tknk pandang sebab jealous tk mcm kitaorg. Bhaha, cukup la sampai sini. Sayang dia and rindu dia plus-2. Huhu, muuuahx3

#janganrampaskebahagianaku,akubunuhkaunanti!