Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*

Chill baby,

11nov11--> K, I feel I'm not in mood now. Hm, patut laa haritu dia tukar url blog dia. Sangkaan aku tepat yg dia post cerita pasal aku at blog dia. Huh, niat tu memang nak berbaik laa dengan dia but bila baca semua apa yg dia post rase dah sentap dekat situ. Yeah, betul laa ape yg dia cakap kan? Semua nye salah aku, tk pernah ada yg betul pun dkt aku ni. Hati aku sedang menangis skrang kot' Confirm dia dah benci aku, bace blog dia tu aku dah rase. Aku minta maaf laa tuduh dia bukan-2, ye kan? Aku yg salah, dah dia pun kate tu memang salah aku. K semua nye salah aku, aku ni jenis suka lupa diri kan? Yee, aku tahu tu. Takde siape dah nk kawan dengan aku ni, mula-2 kawan okay lame-2 nanti menyakitkan hati kan? So, better laa aku takde member. Biar padan dengan muka aku, korang pun suka tengok aku mecamni. Kalau ikut kan aku malas nk ungkit-2, bende daa laa lame kan? So jadi tk elok, baik aku diam je. Aku harap sebelum aku pergi aku sempat minta maaf dekat semua yg aku pernah buat silap. Hm, aku punya hati, aku juga punya perasaan. Tapi aku sukar nk luahkan, biar jela diri sendiri yg tahu. Tk laa nyusah kan org' better kita diam.