Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*


 Haha, kesian sial dgn pompan bodoh ni.. Kata aku perampas? Watafak lah weh, laki aku yg kejar kau ke? Kau yg kejar laki aku? Kalau kau tak kejar laki aku, kau tk de sibuk nak buat wall psl aku semua ni.. Kau jealous ke weh? Yiyi layan aku lebih special dr kau? Hahaa, aku banyak alasan? Kau mari sini lah sial, ingat aku cuak muka sundal macam ni?? Pepek bau lombong! Kuat gebang gak kau ni en? Aku kacau hidup kau? Lifeless sial, elok kau cium bontot babi lah doo. Mulut serupa bontot babi, dah ada balak buat cara ada balak. Jaga balak, jangan sibuk nak amik hal pasal rumahtangga orang. Yiyi ni dah sibuk nak kawin dgn aku, kau tak reti malu ke buat wall sedangkan cerita kau rekaan semata-mata? Orang kebatakan memang macam ni ye kawan-2. Haha, pakai tudung tp mulut kalah org yg tak pakai tudung.. Setan oh setan. Hahaa, kau lawak antara dunia lah doo! Meh aa hadap aku, aku nak dgr dr mulut kau dgn yiyi dgn balak kau sekali. Macam haram sial perangai pompan ni.
Kau orang tgk kata-2 dia sebelum dia buat wall ni, bajet-2 sial.. Tp dia yg kacau orang, baru letak pic aku dgn yiyi dkt fb memekak. Jealous ckp jealous lah anjing!! Lahanat! Hahaa. Kesian, nanti aku Yaasin kan kau k?