Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*

Me and you ♡

14/feb/2012-- Assalamualaikum, today valentine day kan? Memang haram bg kekasih yg belum berkahwin sambut, today memang tak rancang nak meet bf. If meet confirm dpt kiss, dpt kiss pd valentine day boleh maut so, memang decide taknak meet and kitaorg gaduh jap sempena harini. Taknak manja-2 dgn dia pd harini, sorry to my hubby k. Saya tk niat pun nk buat mcmni dkt awak, saya sayang awak bukannya nak menghukum awak. Maybe kita ditakdirkan mcmni selalu gaduh, awak kena sabar jd pasangan saya. Mana tahu satu hari nanti jodoh kita kekal, insyaALLAH. Saya tahu saya selalu buli awak, cubit-2, debik-2, tumbuk-2. Tp saya buat tak kasar kan? Perangai and mulut saya je, sorry k. Saya memang sayang awak, bukan bermakna saya  buat mcmtu selalu saya tak sayang awak. Salah tu, hanya ALLAH je tahu perasaan saya ni. Sorry harini saya tk layan awak macam selalu, untuk harini je k. Sayang kau jimbet ZARUL FIKRI KAMEEL, harap ALLAH beri kita rezeki jodoh yang kekal.