Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*

Tears :'(

27/10/11--> Kenape eh dengan kite ni? Aku ke punca masalah ni? Ape dah jadi dekat aku ni ea? Aku tak pernah buat perangai dengan dia, aku dah mula nak berubah ke? Hm, but aku harap sangat kasih sayang aku dkt dia tak berubah, aku nak jaga relationship dengan dia lama. If aku stress dengan family pun but tk payah lepaskan dekat dia right? Patut aku soal diri aku sendiri, aku taknak orang lain. Aku taknak orang ketiga rosakkan hubungan aku dengan dia, aku taknak relationship ni retak, sebab orang ketiga akan merubah. Aku taknak pasang-2, itu aku yang dulu. Aku yang sekarang lain dah, hm. Aku memang nak meet dia, but aku rase hilang mood. Terase dengan ape yg ayah aku ckp, balik dari rumah cousin, beli barang dapur and dinner masuk bilik terus nangis fikirkan balik ape yg ayah ckp, then dah normal. Aku nangis balik sebab aku tetibe nk angin dengan dia, hm. Tak terniat pun aku nk buat dia macamtu, maybe aku stress sangat kan? Hm, sepanjang aku hidup aku banyak menyusahkan orang yg rapat dengan aku, hm. Parents mesti dah lame sabar dgn perangai aku kot' hm. Aku boleh berubah but aku tk ready. Kenape tak ada siape yg faham aku? Hm, lebih baik Allah s.w.t tarik nyawa aku daripada hidup aku macam ni. Haih, dah lah. Aku banyak bende nk fikir sekarang, aku nk luah semua perasaan dkt yg aku rase perlu sebab nk hilangkan stress ni. Hm.

#I'm sorry, i love you syahir <3