Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*

Oh boy :)

18/10/11--> K listen here. Budak lelaki yg aku panggil ia Cinta' memang telah serikan hidup aku :) Ape yg kau nk tahu? Aku dah sayang Mohd.Syahir b. Zulkahar sangat-2, ketat-2, sedalam-dalamnye. Dan ape yg menjadi harapan aku ialah supaye hubungan aku dgn dia kekal sampai nye kiamat. Aku memang takut nk ckp 'K I A M A T but itu lah ungkapan yg aku rase aku boleh capai. Dia sedih, dia gembira, dia susah, dia senang aku akan tetap akan rase dan berada disamping dia. Aku try usaha nk jadi orang yg paling terbaik dia pernah ade, sebab dia telah gantikan hati ni dgn baik sekali. Aku hargai setiap ape yg dia lakukan dan dgn itu lah aku balas nye dgn menghargai kasih sayang yg dia berikan. Cinta memang indah kalau kita dapat merasai, menjiwai, menjaga dgn elok dan benar. Lagi-2 apebile kita faham. Huhu, aku tknk hilang dia, aku tknk org rampas dia, aku tknk segala-galanya berubah oleh org ke-3. Aku memang setia pade dia, hope perkare tk diingini tk berlaku. Amin. Insyaallah.

#Syahir, i love you :*