Hello awesome ! Nice to meet you . Do follow my blog k :*

Dam dam da da dam :)

30/10/2011---> Semalam best, haha. Aku dengan dia gila-2 dekat otp. So awesome! Gelakkan dia sampai taktahan nk pecah perut anak tekak nak keluar semua. Haha, then aku pula kena balik, yeah. Sampai aku kena gelak balik aku diam and buat muka annoying. Haha, siot je. Btw, memang best k? Sumpah tak tipu. Tak sabar nak masuk bulan November :) Nak menanti 3bulan couple, mwehehe. Tksabar tksabar :) Lagi lame lagi suka, hidup ni pun tk pernah bosan kalau dengan dia, hoho. If ade someone datang dekat aku yang lagi handsome dari dia pun aku taknak pandang! Sebab hati aku dah dipenuhi dengan dia. Haha, #startbilapandaijiwangni? Huuu, aptb lah afy. Klah, sebelum aku tambah merepek baik tutup cerita :) Hihi, byebye :*

#Syasyafyhirqa <3